Good Company to work for - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Sagemcom

4,0
5 jan 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Positive work environment, small teams and open door policy. Great downtown location.

Minpunten

Some internal politics. Plus a lack of clear direction from management.

Ontdek andere reviews over Sagemcom

5,0
9 jan 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company! I would recommend someone to go for it for a starting point of their Career

Minpunten

Sometimes you need to openly communicate well

4,0
3 jun 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

i love sagemcom so much

Minpunten

work load / stress / long hours

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle