Do not work here! - werkgeversreview Technician bij Science On Call

1,0
10 dec 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

You get to work from home

Minpunten

-You'll be asked to work overnight without being paid for it -The management is extremely rude, passive aggressive and demanding -They will literally fire you for no reason, and ask you to do work without even training you for it -No employee benefits

Ontdek andere reviews over Science On Call

5,0
14 mei 2023
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

direct work with CFO and CEO

Minpunten

I had a great time

5,0
12 jul 2022
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Everyone is so pleasant and truly contributes to the great culture

Minpunten

It's a startup so many of the same pains of an early stage company.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle