Niet de slechtste plek om te werken - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Seacon Logistics

3,0
27 nov 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Eerlijk gezegd niet te veel

Minpunten

Het management kan erg op zichzelf zijn en is niet echt eerlijk tegenover het personeel, wat veel gefluister veroorzaakt

Ontdek andere reviews over Seacon Logistics

3,0
28 jul 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

zeer losse deadline, niet zo flexibele werkregeling, traag tempo

Minpunten

werkplek is erg slecht, gebrek aan structuur

5,0
11 mrt 2013
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Zeer platte organisatie. Managers zijn makkelijk aanspreekbaar Open communicatie Plezierige werkomgeving Vriendelijke mensen

Minpunten

Helaas waren er geen geschikte vacatures na de stage

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle