Pluspunten
Het enige voordeel dat ik kan bedenken over deze plek is dat we vrijetijdskleding mogen dragen.
Minpunten
Ik weet niet zeker waar ik moet beginnen en of ik hier wel genoeg ruimte heb om al de nadelen over deze werkgever te typen! Laten we beginnen. Het bedrijf ziet er van buitenaf goed uit...van binnen is het een zooitje.. veel incompetente mensen zijn naar de top geklommen. Er is geen idee en uitzichtloos werk zal aan je worden opgedrongen. Senior management van het bedrijf heeft een grillig gevoel voor humor. Volatiele besluitvorming, die verandert op basis van hun oordeel. Ze schaden graag de carrière van de werknemer, ook al is het hun eigen fout. HR is slechts toeschouwer. Niet tijdige betaling van salaris. Verwacht elke maand een vertraging van 10-20 dagen. Verhoging salaris/beoordeling is nog slechter dan bij een overheidsinstelling. Het verkoopteam belooft de klant al het onmogelijke. Ze zien iedereen als 'BRON' die kan worden uitgeschakeld. Geen professionele groei. Je moet slijmen bij het management voor je stabiliteit. Iedereen kan nog meer schrijven maar laat het..