Bedrijfscultuur is oké... Het voelde altijd alsof het bedrijf geen richting had. De ene dag verkopen we dit en doen we dat, de week erop verkopen we zus en niet zo. Het management is eigenlijk geen management. De CEO is zo veel bezig met het zorgen dat de rekeningen betaald worden dat hij niet 5-10 jaar in de toekomst plant. Een manager vertelde me ook dat hij een vriend twee nieuwe werknemers een email liet sturen waarin hij vertelde dat het een doodsspiraal was waar ze beter van weg bleven... Alles behalve geruststellend!