Great Company!! - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Sharp HealthCare

5,0
12 aug 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great upper management and work life balance.

Minpunten

Nothing, I love my job.

avatar
Reactie van Sharp HealthCare
9y
We agree with your review as much as we love your heading title: "Great Company!!" Happy to find satisfied employees. Keep up the good work!

Ontdek andere reviews over Sharp HealthCare

5,0
9 feb 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Wonderful work environment and coworkers

Minpunten

I don’t focus on negative, just room for improvement. And I worked here in 2006 or 2007. Glassdoor didn’t give me the option to go back that far for when my employment ended. Just an FYI.

4,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good interdepartmental cooperation to help members. Decent pay.

Minpunten

No clear career paths to promote from within.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle