Worst company ever worked with - werkgeversreview Anonieme werknemer bij ShawMan Software Pvt.

1,0
28 jun 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Fresher can join otherwise no need to work here u will get good salary

Minpunten

Lots of negative points.1) salary delay 2-3months 2)Employer treat you very bad like they own u. ( Abuse some time & do ur mimicry behind you [seriously ] ) 3)Hr is useless 4)come 1 min late half day mark 5) too much unnecessary restrictions on employees. 6)Next morning u come to ofc thr will be new email about new rule( just hate it, irrelevant, illogical)

Ontdek andere reviews over ShawMan Software Pvt.

4,0
25 jan 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good for beginners those who wants to learn more and more.

Minpunten

No cons from me as such.

3,0
13 aug 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Provides good opportunity to learn for career start.

Minpunten

Not good in salary hike and always delay in salary credit.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle