Very Bad ! - werkgeversreview Telemarketing Agent bij Sign for Com

1,0
21 feb 2017
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Nice building , And they quickly give a job opportunity to everyone that need a job. It is great for a starter

Minpunten

Well! The environment is just very terrible , you are not allow to speak with your colleagues to use your telephone , managers do not respect workers, they do not even say hello . The main manager (a woman ) screams all day at people like they are children very lack of respect. The salary is way too low and they expect you to work even overtime. Only 30mins break at 1pm and 10mins in the morning and 10mins in the afternoon.....

Ontdek andere reviews over Sign for Com

1,0
12 dec 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Colleagues were wonderful, convenient location

Minpunten

No chance for advancement, treated like children

4,0
6 jan 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Gutes Betriebsklima, leichte Arbeit, günstiger Kaffee, Jobticket, Verkehrsgünstig gelegen, Fläche Hierarchien, nette und fähige Vorgesetzte

Minpunten

Das Gehalt könnte besser sein, wobei dies ja immer Verhandlungsgeschick ist. Trotzdem könnte man aktiver eine Gehaltserhöhung anbieten.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle