Pluspunten
Het product is zonder twijfel geweldig. Het zal veel geld opleveren voor mensen na IPO Het bedrijf zit vol met energieke en gemotiveerde mensen (meestal) Er is eigenlijk een kantoorcultuur die niet al te oubollig is, en gevuld met jonge mensen Lunch elke dag Tal van activeringsmateriaal
Minpunten
Nu een bedrijf groeit op onnatuurlijke niveaus zoals Snowflake, is er leiderschap nodig dat weet hoe hij getalenteerde werknemers moet leiden zonder de hype rond dit bedrijf te benutten. De cultuur is veel giftiger geworden dan een paar jaar geleden. Hoge verwachtingen met maar zoveel om mee te werken, en als je je een outcast voelt als je de kool-aid niet drinkt. Dit is echter typerend voor de meeste bedrijven in Silicon Valley. Het bedrijf doet het duidelijk fantastisch qua verkoop. Vroeger was het eigenlijk alsof je geld afdrukte voor het aantal beschikbare herhalingen. Nu het team elk kwartaal groter wordt en de territoria krap worden, moet het management nu ** rillingen ** BEHEREN. Ook was de compensatie helemaal niet wat ik had verwacht (erg laag). Ik zou je aanraden om voorbij de hype van dit bedrijf te kijken. Interview en krijg er een idee van, maar begrijp dat er genoeg startups zijn die net zo goed zijn als Snowflake ... en ook beter betalen.