28 jun 2017
Anonieme werknemer
Reactie van SoapBox
8yHallo daar, Allereerst, bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven over je ervaring - je gaf er genoeg om om dat te doen en dat is grotendeels alles wat ik zou vragen. We staan erg open voor feedback en willen graag dingen oplossen op een manier die ons kan helpen om samen als team te groeien. Geen enkele organisatie komt zonder fouten, wij ook, maar houd er rekening mee dat we uw feedback serieus nemen. Voel je vrij om persoonlijk contact met me op te nemen over alles wat je hier hebt gedeeld om meer in detail te treden. Ik zal uw gedachten anoniem houden binnen de organisatie, maar we zullen in ieder geval de gelegenheid hebben om de problemen die u aangaan op te lossen. Met betrekking tot groei: het is de afgelopen jaren eigenlijk exponentieel geweest. We houden ons echter aan een ongelooflijke standaard en zijn zeer transparant over die standaard en hoe deze zich verhoudt tot onze groeidoelstellingen. Met het talent dat we hebben bij SoapBox, denken we dat we meer kunnen bereiken. Soms wrijft dat mensen op de verkeerde manier ... maar we denken dat het mensen van het juiste kaliber aantrekt die ons kunnen helpen met onze visie. Blij om verder te praten, Brennan (eerste oprichter)