okay - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Sodexo

3,0
2 jan 2012
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

sodexo is a good company to work for if you want the expeirence and want to learn, and once you join mamagement no matter where you go you will always have a job.

Minpunten

salary as manager is a con because you are required to work 10 hour shifts, and this way supervisors end up making more than the managers i dont agree with this we should get the money that we work for

Ontdek andere reviews over Sodexo

5,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good hours, great team members, and managers.

Minpunten

Pay could be a bit better overall

3,0
26 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The pay is pretty good

Minpunten

HR is a bunch of a holes

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle