Worst Company ever for the last 2 years. Was a good company. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Spectrum

1,0
20 jul 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

401K is the only monitory pros. Lots of good workers but reaching their limit with the incompetent management .

Minpunten

Incompetent management. If you are a yes man, you may survive. We have seen directors and Sr. managers let go because they voiced their opinion. No more work life balance does not exist anymore. expected to work 24/7 at all times. If you decide to join this company after all the warning signs, my advice to keep your head down and accept slavery. The one with the review as a good company and happy environment, you must be working for a different company

Ontdek andere reviews over Spectrum

5,0
27 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good place to work at

Minpunten

no bad things to say

5,0
17 sep 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Compensatie, uren werk en privéleven, voordelen, leuke omgeving met veel leer- en groeipotentieel

Minpunten

Strikt op dresscode en professionele uitstraling

309
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle