Intern - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Spectrum

2,0
14 apr 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It is a good place to start, and you will learn how to deal with this industry.

Minpunten

Where do I began. They are not intern friendly in every department. It's luck of the draw at this place. I was put in a department with nasty, disgruntle, people. I was constantly beat down by the folks who work there. I was very depressed.

Ontdek andere reviews over Spectrum

5,0
27 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good place to work at

Minpunten

no bad things to say

5,0
17 sep 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Compensatie, uren werk en privéleven, voordelen, leuke omgeving met veel leer- en groeipotentieel

Minpunten

Strikt op dresscode en professionele uitstraling

309
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle