I love it here - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Spectrum

5,0
4 dec 2013
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The people are nice. The amenities are excellent. The office is in a great building. There's really nothing bad about working here.

Minpunten

There are no cons. It's really a great environment to work in and the people are awesome.

Ontdek andere reviews over Spectrum

5,0
27 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good place to work at

Minpunten

no bad things to say

5,0
17 sep 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Compensatie, uren werk en privéleven, voordelen, leuke omgeving met veel leer- en groeipotentieel

Minpunten

Strikt op dresscode en professionele uitstraling

309
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle