Okay - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Spectrum

4,0
17 mrt 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The benefit are great. The free cable is a plus also but they still charge you for the boxes.

Minpunten

The pay could be a lot better for those who actually work and not sit and look at tv all day

Ontdek andere reviews over Spectrum

5,0
11 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company to work for. Overall they treat everyone with respect and there is a good work/life balance and everyone seems proud to work there. A ton of people have been working there for 20+ years.

Minpunten

None really, we were treated decently.

5,0
17 sep 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Compensatie, uren werk en privéleven, voordelen, leuke omgeving met veel leer- en groeipotentieel

Minpunten

Strikt op dresscode en professionele uitstraling

309
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle