Dissatisfied Employee - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Spectrum

2,0
11 dec 2010
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Enjoy the work that I do. The time off I get.

Minpunten

Never knowing when you will get home or when you will leave. Blatant mis-communications to coerce employees into working without proper compensation. Bully attitude from management. Uneducated, unqualified, incompetent management.

Ontdek andere reviews over Spectrum

5,0
27 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good place to work at

Minpunten

no bad things to say

5,0
17 sep 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Compensatie, uren werk en privéleven, voordelen, leuke omgeving met veel leer- en groeipotentieel

Minpunten

Strikt op dresscode en professionele uitstraling

309
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle