Factory - werkgeversreview Anonieme werknemer bij State Farm

3,0
27 mrt 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Solid benefits package. Clean, well-maintained facilities that are reasonably secure. Very accommodating of special needs.

Minpunten

If I wanted to work in a factory, I would find a job in a factory. I am an educated and experienced claims professional, and that used to be my job here. Now we crank out tasks for the sake of efficiency, at the expense of delivering the caring and personal local service our customers used to receive.

Ontdek andere reviews over State Farm

5,0
24 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very good work life balance

Minpunten

It was away from where i lived

3,0
8 mrt 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

(Destijds) Eerlijke beloning en voorspelbare bonusstructuur Ze waren redelijk goed in het dekken van reiskosten en het snel terugbetalen van diverse personeels- en diversiteitsinitiatieven Leuke en grappige collega's Kansen voor groei Nogmaals, dit was allemaal vier jaar geleden en is waarschijnlijk veranderd

Minpunten

(Destijds en nu, volgens andere commentaren) Arrogant tot een fout Totaal gebrek aan innovatie en bereidheid om te innoveren Vreemde gehechtheid aan het verleden van het bedrijf (wat vooruitgang in de weg staat) Groot aantal veteranen (20+ jaar) die vastbesloten zijn om dat te krijgen pensioengeld, en zijn daarom bestand tegen verandering en technologie Zwaar afhankelijkheid van command and control managementstijl Slechte besluitvorming die tot allerlei soorten verliezen leidt

1058
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle