Need to improve on management - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Store & Send Logistics

3,0
23 okt 2024
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Can learn, trest as stepping stone

Minpunten

no bonus and less increment

Ontdek andere reviews over Store & Send Logistics

4,0
12 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

They give good benefit & good environment

Minpunten

Bad management that push worker without understanding the real issue. Keep cutting cost that effect the staff.

1
3,0
12 jan 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

good officemate, friendly and helpful.

Minpunten

no increment, no bonus (only selected few which is based on favoritsm)

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle