Pluspunten
De eigenaren van het bedrijf Kim en Ron Riggle zijn de meest meelevende, echte en positieve mensen voor wie ik heb gewerkt. Het heeft mijn werk als mantelzorger zoveel meer voldoening gegeven. Ik voelde me zo gewaardeerd, niet alleen door de klanten voor wie ik zorgde, maar ook door de eigenaren en het management. Je zult er nooit spijt van krijgen om hier te werken! Ik heb parttime mantelzorg gedaan voor 2 andere bedrijven in Lincoln, Nebraska en Synergy is mijn favoriet!