Good company, but be wary of exploitation - werkgeversreview Electrician bij Systecon

4,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Its a good company to work for

Minpunten

Company takes advantage of you if you dont say anything

Ontdek andere reviews over Systecon

5,0
23 okt 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Flexibele werktijden en een eerlijke werklast.

Minpunten

Het kan soms lastig zijn om met mensen samen te werken.

4,0
19 aug 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Een zeer georganiseerd en gefocust bedrijf. Het kreeg goede begeleiding en training vergeleken met de meeste andere bedrijven. Het bedrijf had van oudsher een geweldige cultuur, de oorspronkelijke eigenaren werden zeer gerespecteerd en het managementteam bestond uit geweldige leiders. Het bedrijf is verkocht en velen zijn vertrokken, maar desondanks is het nog steeds een geweldige plek om te werken en een carrière op te bouwen.

Minpunten

Het management wijst suggesties of verbeteringen meestal af. In het openbaar geven ze weliswaar aan dat ze suggesties en verbeteringen waarderen, maar in de praktijk verwachten ze vooral van hun medewerkers dat ze "hun hoofd omlaag houden en hun werk doen". En dat is een citaat.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle