Extreem stressvolle doelen, management is volkomen nutteloos, laag loon, helemaal geen diversiteit, wat heel vreemd is voor een bedrijf gevestigd in Londen, werknemers zijn vaak opgebrand met doelen, maar ze zullen er niet over praten, ze vrezen voor hun baan vanwege de huidige werkgelegenheidssituatie in het VK. Helemaal geen empathie met de huidige situatie en wat mensen misschien voelen, het draait allemaal om productiviteit je bent zo gestrest over de doelen dat mensen extra tijd werken of overdag geen pauzes nemen, zelfs geen lunchpauze. Ik zal het niet aanbevelen aan mensen met angstgevoelens, ze zullen je zelfvertrouwen vernietigen. Helemaal geen professionaliteit.