Pluspunten
Werken bij Tetra Tech is een ontzettend waardevolle ervaring geweest, en wat het echt bijzonder maakt, zijn de mensen. Vanaf de eerste dag ben ik omringd door collega's die niet alleen ongelooflijk deskundig en getalenteerd zijn, maar ook oprecht ondersteunend en samenwerkingsgericht. Er heerst een sterk teamgevoel – mensen zijn altijd bereid om ideeën te delen, elkaar te helpen en elkaars successen te vieren. De cultuur stimuleert groei, open communicatie en respect op alle niveaus, wat een enorm verschil maakt in het dagelijkse werk. Het management is benaderbaar en investeert in zowel projectsucces als de ontwikkeling van medewerkers, en dat creëert een omgeving waarin je je gewaardeerd en gemotiveerd voelt. Het is zeldzaam om een werkplek te vinden waar je zowel van het werk als van de mensen met wie je samenwerkt geniet, maar Tetra Tech maakt dat echt waar. Het team zorgt ervoor dat zelfs uitdagende projecten behapbaar aanvoelen – en vaak zelfs leuk.
Minpunten
De secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals betaald verlof, zijn niet geweldig (maar ze bieden wel flexibiliteit) en de verzekering is gemiddeld.