Run - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Tetra Tech

1,0
25 mrt 2020
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

You get a pay check

Minpunten

If you are a female there is 0 chance of advancing in your career or moving up. This company has gone back in time 30 years in regard to women's rights and equal pay don't even waste your time. Upper management consists of all older white men who do not engage in work with women involved unless a male is in charge. All the women in the company who have some say either report directly to a male in management or are their assistants. I was at best tolerated as the only female present, but never included in discussions, decisions or able to give any input. They do not value employees at all or fairly compensate them for work. Seriously run. Demand insane workloads and hours with no compensation or overtime. Will tell you what they think you want to hear but in reality constantly give false hope and make false promises. Management walks all over employees and does not care about them but are very good at saying they do, incredibly toxic culture. Worst company I have worked for.

Ontdek andere reviews over Tetra Tech

5,0
3 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Goede bedrijfscultuur, realistische verwachtingen ten aanzien van de functieomschrijving.

Minpunten

Het is lastig om tussentijdse salarisverhogingen of promoties te krijgen.

3,0
19 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ik ben aangenomen als 'noodhulpkracht', wat betekent dat de functie gebaseerd is op rampenbestrijding en 100% reizen in het buitenland inhoudt. Reizen binnen Nederland worden dus betaald door het bedrijf. Het salaris is goed en je kunt snel veel verdienen met overuren. Omdat het een parttimefunctie is, kan ik vrij nemen wanneer ik wil en zo lang als ik wil.

Minpunten

In mijn functie geldt: geen natuurrampen = geen werk. Maandenlang in een hotel wonen is verschrikkelijk en een burn-out is een reëel risico, omdat je soms 7 dagen per week, 12 uur per dag werkt, maandenlang achter elkaar. Er is geen extra compensatie voor een leidinggevende functie op locatie, ook al verdrievoudigt de werkdruk. Als parttime medewerker betaal je meer voor secundaire arbeidsvoorwaarden wanneer je werkt dan wanneer je niet werkt. Er is een enorme kloof tussen parttime medewerkers in het veld en de fulltime medewerkers die kantoorwerk en hoger management doen. Parttime medewerkers krijgen geen prioriteit, tenzij ze bereid zijn om alles aan te pakken wat van hen gevraagd wordt, zonder te klagen. Het personeelsverloop in het veld is enorm.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle