Not worth it - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Tetra Tech

2,0
28 apr 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

They have good strong people working here and you can have great working relationships to get the job done. Amazing co-workers.

Minpunten

Everything else, Benefits are not that good, Managers micromanage, barley give raises, given a ton amount of work that is due yesterday, even responsibilites from others that they are ok with them not doing, play favorites.

Ontdek andere reviews over Tetra Tech

5,0
3 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Goede bedrijfscultuur, realistische verwachtingen ten aanzien van de functieomschrijving.

Minpunten

Het is lastig om tussentijdse salarisverhogingen of promoties te krijgen.

3,0
24 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Remote work; good team to work with

Minpunten

Upper management and finance lacks any sort of communication with division teams.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle