Pluspunten
De LP en misschien 3 medewerkers waren fantastisch
Minpunten
- Occulte cultuur. - Afschuwelijk leiderschap. Districtmanager is een serieuze GRAP, iedereen lacht haar uit en scheldt haar uit, zelfs als ze nog in de kamer is. (Niet dat ze het niet verdient) - Winkelmanager zou een seriemoordenaar kunnen zijn. Nee, echt waar. JP is een serieuze narcist die op de een of andere manier is toegewezen om een miljoenenbedrijf te runnen. Snakt consequent naar iedereen en bombardeert je vervolgens met confetti om het goed te maken. GEEN GRAP. - Je wordt letterlijk gedwongen om gratis te werken. De winkeldirecteur en de operationeel manager concurreren met elkaar wie het langst op het werk kan blijven en als je, God verhoede, op een redelijk tijdstip naar huis gaat, word je slecht behandeld en vreselijk behandeld. - VIJANDIGE werkplek - Vergelding tot het MAXIMUM