Great Company to work for - werkgeversreview Anonieme werknemer bij The Lab

5,0
28 okt 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The Lab People is a great company to work for! You have the ability to create your own destiny in regards to your salary and schedule

Minpunten

I have no cons to working for The Lab People

Ontdek andere reviews over The Lab

4,0
21 apr 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great company and friendly environment.

Minpunten

Repetitive work, but atmosphere was very friendly.

4,0
15 dec 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

The lab has Friendly staff like a family

Minpunten

Handling alot of patients during opd

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle