Not for me - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Tim Hortons

2,0
19 feb 2010
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It starts off as a great environment but soon I learned this was not the case. I really did not feel at home.

Minpunten

I would not work here again. It's not a very rewarding environment and there's a lot of stress in the workplace.

Ontdek andere reviews over Tim Hortons

5,0
17 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Wonderful and very cool environment

Minpunten

Management and very rude ladies

4,0
10 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Not bad and Fast paced.

Minpunten

Needed better district management that wasn’t a ploy for egos.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle