Great place, awesome people - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Timken

5,0
9 mrt 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It is an awesome place to be and to work at. Talented, open-minded people. Lots of new things to learn and implement. Flexible work hours. Cab facility Meals at reasonable rate

Minpunten

Not as such.. But too much work load sometimes can irritate you. Except that all are good.

Ontdek andere reviews over Timken

5,0
18 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I was able to work with a great team and learned a lot!

Minpunten

Location for a young engineer was slightly isolating.

2,0
11 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Low stress, climate controlled, flexible shift

Minpunten

Horrible management, favoritism, management has no problem stepping in your way even if you’re trying to better yourself.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle