Great Company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Tokyo Electron

4,0
28 jun 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company to work for, no major issues or complaints.

Minpunten

Decision making can be slow at times when coming from Japan corporate office.

Ontdek andere reviews over Tokyo Electron

5,0
9 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very good job security, and good people

Minpunten

Slow promotions and too hierarchical

3,0
8 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good work-life balance with long weekends. Good pay.

Minpunten

The management used to allow more individual autonomy and respect the workers. This is sharply trending toward no longer being the case whatsoever in the last year.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle