Autonoom - werkgeversreview Anonieme werknemer bij TransIP

5,0
15 sep 2019
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

TransIP groep / team.blue is een geweldige plek om te werken als je zoekt naar een plek waar je jezelf kunt zijn, je eigen verantwoordelijkheid hebt of kunt creëren, kunt werken met jonge professionals en samen echt iets kunt bouwen met doelen die anderen (laten we ze critici noemen) misschien onmogelijk achten. Je moet zeker solliciteren als je hier deel van wilt uitmaken.

Minpunten

Het gras is altijd groener bij de buren. Met groei komt verandering en veel dingen zijn nog niet op hun plaats of er moeten keuzes gemaakt worden om dit te doen. Dit is alleen iets dat bepaalde mensen leuk vinden. Vind je dat niet leuk, solliciteer hier dan niet.

Ontdek andere reviews over TransIP

5,0
30 mrt 2020
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Geweldige plek om te werken, goede collega's

Minpunten

Het hoofdkantoor is gevestigd in Leiden

1,0
6 aug 2019
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Leuke werkplaats, lunch, Bri, fantastische collega's

Minpunten

Slechte teamleiders, gebrek aan management, geen idee van wat er in het kantoor gebeurt, grote kloof tussen management en werknemers

2
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle