Het payrollplatform laat momenteel geen ploegenarbeiders toe die ook in loondienst zijn. Dit wordt een probleem als je voorwaarden of nieuwe medewerkers hebt. We hebben deze behoefte aan onze accountmanager gecommuniceerd en zij zei dat dit mogelijk volgend jaar kan worden toegevoegd. 401k / pensioencommunicatie - Ik realiseer me dat dit via Transamerica verloopt, maar tenzij het de jaarrekening is, ontvangen onze medewerkers het hele jaar door geen communicatie. Het zou een goed idee zijn om ten minste driemaandelijks te communiceren met herinneringen om u in te schrijven, manieren om contact op te nemen met iemand als u vragen hebt, enz. Ook gerelateerd aan het salarisplatform - elke salariscyclus met nieuwe medewerkers of voorwaarden vereist dat we een beheerdersbetaalcode hebben om de door het systeem berekende uren voor de loontrekkende werknemers te overschrijven. Het zou mooi zijn als we die uren zouden kunnen invoeren zonder een handmatige plug te hoeven doen. TriNet werd aan ons bedrijf gepresenteerd als gespecialiseerd in overheidscontracten, maar er zijn talloze situaties (eerder beschreven) waarvan TriNet geen idee had hoe ze ermee om moesten gaan. Het TriNet-platform (of bedrijf in het algemeen) kan geen werknemers aan die in het buitenland wonen en in euro's moeten worden betaald. Het zou echt geweldig zijn als dit deel uitmaakte van het capaciteitenpakket.