1,0
16 aug 2020
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, meer dan 8 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
The pay is good but not worth it after you work unpaid overtime
Minpunten
Management is a joke, they have no idea what they are doing.