1,0
3 mrt 2019
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
De voordelen waren goed, net als de flexibiliteit.
Minpunten
Het hogere management is vreselijk, ze promoten alleen als je een kontkusser bent, sommige afdelingen zijn alsof je weer op de middelbare school zit. Het is best zielig.