Pluspunten
Ik hou van de sfeer in dit kantoor. We hebben een geweldige groep mensen die goed samenwerken en altijd plezier hebben. Het Veeam Vibes-team stelt evenementen voor medewerkers, kansen voor goede doelen en meer samen. Het werk gaat in hoog tempo en elke dag is een nieuw avontuur. De cultuur is hier geweldig. Het is zeer zeldzaam om iemand met een slechte instelling tegen te komen. Een van de kernwaarden is One Team, One Veeam en het is echt voelbaar wanneer je het kantoor binnenstapt. Een van de grootste professionals die bij Veeam werken, is het vermogen om te groeien. Veel mensen, waaronder ikzelf, krijgen snel promotie. Het management doet geweldig werk door werknemers te benadrukken die uitblinken en altijd de eer geven waar dat verschuldigd is. Ik vind het geweldig dat Veeam hun team van binnenuit wil laten groeien.
Minpunten
Het wordt de laatste tijd beter, maar dit bureau heeft behoefte aan meer diversiteit en vertegenwoordiging van vrouwen en minderheden. Ik zou ook willen dat we met de 401k meer dan 15% van onze cheques konden gebruiken. Ik hou ervan om te bepalen hoeveel en wanneer ik bijdraag aan mijn pensioenrekeningen.