1,0
29 mrt 2020
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Eerlijk gezegd heb ik geen idee
Minpunten
Alles, giftige werkomgeving, haatcultuur, geen respect voor elkaar, geen training of ondersteuning van wie dan ook, geen collega's (ze stelen deals / accounts van elkaar), er is maar één doel: deals / inkomsten binnenhalen of je bent weg!