Vreselijke managers, kunnen zonder hulp hun neus niet vegen. Managers hebben het te druk met het spelen van online games dan het helpen van vertegenwoordigers bij het sluiten van zaken. Training en onboarding zijn een mythe. Beter in staat zijn om je een weg te banen. Old school managers die weinig interesse hebben in jouw succes. Externe vertegenwoordigers worden behandeld alsof ze geen kwaad kunnen doen. Binnenvertegenwoordigers zijn vastgebonden aan hun bureau, in- en uitklokken zoals in de jaren 50 en je kunt maar beter een goede reden hebben om op te staan en naar de badkamer te gaan. Oh en laat staan de altijd bewegende quota.