Pluspunten
Dit is een bedrijf dat erg op techniek is gericht. Het is een samenwerkingsverband en het is gemakkelijk te bereiken en met iedereen te praten, van R & D en productbeheer tot technisch productbeheer tot oplossingsarchitecten (kern, specialiteit en alliantie). De forums zijn erg interactief en nu hebben we Teams-kanalen toegevoegd om de interactie tussen al deze groepen te vergroten. De vergoeding is uitstekend. De groei van het bedrijf is spectaculair.
Minpunten
Verandering is altijd een constante, en niet alle veranderingen zijn een verbetering. Het bedrijf neemt feedback goed op en zal de "verbeteringen" vaak verbeteren in de volgende cyclus. Het product was oorspronkelijk niet ontworpen voor ondernemingen, dus moesten de hiaten worden opgevuld rond oudere platforms, waaronder AIX en NAS. Dit heeft een aantal problemen veroorzaakt en kansen gemist, maar het snelle tempo van de ontwikkeling van cloud-mogelijkheden is meer dan het goedmaken van de legacy-oplossingen.