Pluspunten
Goed loon, maar kreeg veel te horen dat ik teveel betaald kreeg. Er wordt een verzekering aangeboden, maar het plan is verschrikkelijk en het geld niet waard.
Minpunten
Ze volgen hun eigen beleid niet en het beleid dat ze hebben is streng. extreem moeilijk om vrije dagen te krijgen en je krijgt een schuldgevoel als je afzegt. Vooral omdat ze bijna alle ziektedagen van het personeel hebben weggenomen, dus als je afzegt, nemen ze automatisch vakantiedagen op, dus als je vakantie wilt, kun je er geen opnemen. Er bestaat niet zoiets als een persoonlijk leven, je baan moet op de eerste plaats komen, niet je familie op deze plek. Zeer hoog verloop, altijd nieuwe werknemers opleidend, ze nemen erg slecht aan. Altijd onderbemand. Absoluut geen voordelen voor anciënniteit