Can be better - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Voith

4,0
12 nov 2010
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

1. The pay is decent. 2. Very good work atmosphere. 3. Coworkers are nice and helpful. 4. Good benefit package.

Minpunten

1. Professional growth is limited. 2. Lean organization. Heavier workload. 3. Too much politics. 4. Response to changes too slow.

Ontdek andere reviews over Voith

5,0
3 dec 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Take care of employees in all aspects,

Minpunten

None that i can think of.

3,0
1 apr 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Benefits Independence Schedule PTO Uniforms

Minpunten

Poor management People who aren't management think they are No advancement

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle