Pluspunten
De voordelen waren goed, maar langzaamaan verminderden ze ze. Er zal die dag altijd wel iets in brand staan om je bezig te houden. Dit is een goede plek om je carrière te beginnen of te beëindigen, want er zijn geen groeimogelijkheden (je kunt zelfs HR of leidinggevenden niet zover krijgen om een stappenplan voor promoties op te stellen), maar je zult veel te zien krijgen door de aard van hoe slank het bedrijf is. kiest ervoor te zijn.
Minpunten
Alle echte engineering wordt in het buitenland gedaan. In de VS voer je als engineer de test uit, zet je de waarden in de motor of testresultaten. U bent misschien een van de gelukkigen die hardware evalueert waar Zweden al een beslissing over heeft genomen. Je zult sterk afhankelijk zijn van de UAW en je prestatiebeoordelingen zullen sterk afhankelijk zijn van de uitvoering van hun werk. Er is hier geen, NUL opwaartse mobiliteit. Je kunt niet eens HR of management zover krijgen dat ze een roadmap uittekenen. Ze brachten het aantal niveaus terug van 7 naar 4. Je kunt dus je hele carrière maar 4 promoties verwachten. Ze organiseren zich elk jaar opnieuw, wat betekent dat je weer een andere baas krijgt om aan te rapporteren. In 4 jaar tijd reorganiseerde dit bedrijf zich 4 keer en elke keer kreeg ik een andere baas om aan te rapporteren, maar ik hield alle oude.