3,028 aug 2012Anonieme werknemerHuidige werknemerAanbevelenGoedkeuring directeurZakelijk vooruitzichtPluspuntenNice working area and friendly peopleMinpuntenCompared to previous company (Komag) , the benefits are not so interestingMeer weergeven
5,022 jun 2026Anonieme werknemerHuidige werknemer, meer dan 1 jaarAanbevelenGoedkeuring directeurZakelijk vooruitzichtPluspuntenVery helpful and responsible teamsMinpuntenNever met bad things last 2 yearsMeer weergevenNuttigDelen
3,021 jun 2026Anonieme werknemerHuidige werknemerAanbevelenGoedkeuring directeurZakelijk vooruitzichtPluspuntenGood wlb unless management levelMinpuntenVery little employee perks. No food or snacks at all.Meer weergevenNuttigDelen