Decent small division - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Wabtec

3,0
4 apr 2016
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good culture, people are helpful, doesn't foster resentment. Benefits are decent. I would feel good going back there. Pay is competitive.

Minpunten

Communication from upper management leaves a lot to be desired. Process sometimes gets circumvented to get results. Nothing too special. It is just a job.

Ontdek andere reviews over Wabtec

5,0
16 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Learning development and comfortable salary

Minpunten

Nothing negative comes to mind.

3,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Unlimited pot. Good bonus structure

Minpunten

General Manager does not report everything to corporate

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle