Worst company ever - werkgeversreview Engineer bij Wabtec

1,0
3 mei 2017
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

No pros worth mentioning. lot of idle time to gossip and vitiate the atmosphere

Minpunten

full of boot lickers and sucking up to top managers from the US get promotions and favors, others get booted

Ontdek andere reviews over Wabtec

5,0
16 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Learning development and comfortable salary

Minpunten

Nothing negative comes to mind.

3,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Unlimited pot. Good bonus structure

Minpunten

General Manager does not report everything to corporate

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle