Rating for this company is correct. Don't ever think of joining the bangalore centre. - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Wabtec

1,0
20 sep 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Braking team is good team.

Minpunten

1. Company works on its own policy and doesn't care what's the standard in the industry. 2. You will regret joining here. 3. Salary will be withheld. 4. HR department not good.

Ontdek andere reviews over Wabtec

5,0
16 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Learning development and comfortable salary

Minpunten

Nothing negative comes to mind.

3,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Unlimited pot. Good bonus structure

Minpunten

General Manager does not report everything to corporate

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle