Horrible place to work - werkgeversreview Molder bij Wabtec

1,0
3 apr 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Free Parking, Free Showers and box of chocolates for Christmas.

Minpunten

Management is terrible here, they promote ppl to management who have no business being there. The morale here is very low. People are miserable. The wages are low for being a union shop. Nobody wants to fight for anything more. Just an overall bad place to work, by far my worst experience. Actively looking for a new job.

Ontdek andere reviews over Wabtec

5,0
21 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Appreciated Good managers Flexibility of time for appointments

Minpunten

It’s 50 +/- hours a week average

3,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Unlimited pot. Good bonus structure

Minpunten

General Manager does not report everything to corporate

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle