Worst place to work - werkgeversreview Quality Engineer bij Wabtec

1,0
3 mrt 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Company locality is good that's all

Minpunten

Dirty politics,groupism,bias,favourism, nepotism every worst thing you can see in this company.No recognition or salary increment for old employees.

Ontdek andere reviews over Wabtec

5,0
16 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Learning development and comfortable salary

Minpunten

Nothing negative comes to mind.

3,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Unlimited pot. Good bonus structure

Minpunten

General Manager does not report everything to corporate

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle