Employee - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Wabtec

1,0
11 jun 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

If you work in upper management or hr. You have many pros. Workers. There are no pros.

Minpunten

The click of upper management and hr. Is no good. Hr think they run the company. Just a very poor company to work for.

Ontdek andere reviews over Wabtec

5,0
16 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Learning development and comfortable salary

Minpunten

Nothing negative comes to mind.

3,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Unlimited pot. Good bonus structure

Minpunten

General Manager does not report everything to corporate

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle