Not recommended - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Wabtec

1,0
1 jul 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Office timings and work nature some what good

Minpunten

There are lot of downsides in Xorail, the worst being the management, no proper response to the employees, there will be overnight changes of policies and it will be not communicated to employees, in turn the worst management i have ever seen in my career

Ontdek andere reviews over Wabtec

5,0
21 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Appreciated Good managers Flexibility of time for appointments

Minpunten

It’s 50 +/- hours a week average

3,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Unlimited pot. Good bonus structure

Minpunten

General Manager does not report everything to corporate

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle