OK but not great - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Wabtec

3,0
24 aug 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Interesting to work with subways

Minpunten

It is a large company that is run like a mom and pop shop. Everything is done on a shoe string budget. Turn over is hi. And every one is pushed constantly,

Ontdek andere reviews over Wabtec

5,0
21 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Appreciated Good managers Flexibility of time for appointments

Minpunten

It’s 50 +/- hours a week average

3,0
21 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Unlimited pot. Good bonus structure

Minpunten

General Manager does not report everything to corporate

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle