Pluspunten
Ik ben echt aangemoedigd door hoe aardig iedereen is. Iedereen met wie ik in de loop der jaren contact heb gehad, was erg behulpzaam en behulpzaam. Ik kan zeker zeggen dat Waymo een cultuur van nieuwsgierigheid en leren bevordert. Ik heb de kans gekregen om met het bedrijf mee te groeien en geloof dat er nog veel te groeien is. Ik denk dat promoties bij Waymo gemakkelijker zijn dan bij andere technologiebedrijven die groot en gevestigd zijn.
Minpunten
Het personeelsbestand is niet overvloedig, dus het kan moeilijk zijn om de kans te krijgen om van een contractant naar een fulltime werknemer te veranderen (er is niet altijd een plek, zelfs als je het goed doet). Evenzo is het niet altijd gemakkelijk om personeel voor uw team aan te nemen. Waymo is erg selectief in wie ze binnenhalen. Veel vraag en weinig aanbod van spots. Als u op zoek bent naar een bedrijf dat luid en trots is op nummer 1 te zijn, is Waymo geen geweldige plek. Waymo is gedempt in termen van opscheppen over vooruitgang